Bosch PIN675N17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIN675N17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Jeroen 07-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIN675N17E

ontzettend fijne kookplaat!!! eerst gas, nu inductie. zou nooit anders meer willen!
Makkelijk schoon te houden, duidelijke vormgeving en ook zonder de gebruiksaanwijzing makkelijk te bedienen

Peter Rietveld 17-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIN675N17E

Uitstekende inductie kookplaat met zeer eenvoudige bediening en snelle reactie. Samen met een grillplaat is het kookveld uitstekend combineerbaar.

Mireille71 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIN675N17E

De inductiekookplaat is makkelijk schoon te maken, de flexibele zone is ideaal, voor grote of kleine pannen.

FransWB 16-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIN675N17E

Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen , maar het gebruikersgemak en vormgeving voldoen volledig aan mijn verwachtingen

marjon21 03-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIN675N17E

Tot nu toe fijn apparaat om mee te werken.
Het uit zetten van de flex zone is elke keer weer een nieuwe handeling.

Anja Lindelauf 01-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIN675N17E

Eenvoudig in bediening, flexzone is erg handig, makkelijk schoon te houden, mooie vormgeving met rvs rand

Mehmet Samutoglu 07-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIN675N17E

Moeilijk te bedienen (vooral flexibele is zeer moeilijk te bedienen en niet altijd even duidelijk). Daarnaast werkt het niet met alle pannen e.d.

J. Hielkema 23-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIN675N17E

makkelijk schoon te maken, makkelijke bediening, veel mogelijkheden. In de paar dagen dat het apparaat nu is geïnstalleerd met plezier gekookt.

Geronimo_65 26-11-2014
Geschreven voor: Bosch PIN675N17E

Vooraf hadden we ons geörienteerd welk merk inductiekookplaat we zouden kopen. Dat was niet een Bosch, maar omdat het andere merk niet op korte termijn leverbaar was, werd het toch dit merk.En ....., nou daar hebben we beslist geen spijt van. De kookplaat was nog maar net geïnstallerd en door de monteur gedemonstreerd en we waren er meteen weg van. In de eerste plaats het aangezicht van het product; gewoonweg heel gaaf. Hij springt meteen in het oog als je de keuken inkomt. De vormgeving is strak en de plaat is ook gemakkelijk schoon te maken. En dan de mogelijkheden en het gebruikersgemak. Ik heb er eigenlijk gewoonweg geen woorden voor. Het is met geen pen (toetsenbord eigenlijk) niet te beschrijven; wat een genot. Ik ga vanavond direct lekker koken!

Leiden1900 21-11-2014
Geschreven voor: Bosch PIN675N17E

top apparaat in combinatie met een domino wokbrander.
op deze manier profiteer ik van beide type kook mogelijkheden.